Service

Service si intretinere stivuitoare

     Logistic Solutions efectueaza servicii de intretinere si service profesionist pentru toate tipurile de stivuitoare, cele mai cunoscute fiind: Balkancar, Hercu, Balkan, Beta, Shangli, Helios, HC, East Power (EP), Hei, Baumann, BT, Caterpillar, Cesab, Clark, Daewoo, Fiat, Hyster, JCB, Jungheinrich, Kalmar, Komatsu, Linde, Manitou, Mitsubishi, Nissan, OM, OMG, Pimespo, Samsung, Still, TCM, Toyota, Yale,

Fiecare solicitare este tratata cu seriozitate si interventia se realizeaza in maxim 24 de ore de la receptionarea ei.

     Logistic Solutions, autorizat[ ISCIR pentru efectuarea de reparatii pentru echipamente de ridicat si stivuit cu sarcini pana la 25 tf, dispune de urmatoarele mijloace proprii si personal pentru efectuarea reparatiilor atat la sediul propriu cat si la sediul beneficiarului.

Infrastructura actuala:

  • Depozit de piese de schimb si consumabile pentru stivuitoare.
  • Atelier specializat pentru reparatiile de subansamble mecanice si electronice.
  • 3 autoutilitare – atelier mobil complet echipat cu scule si consumabile.
  • 3 automobile pentru interventii usoare in teritoriu.
  • Sistem informatizat personalizat de comunicare pentru consultarea stocurilor si comandarea componentelor de la cel mai mare furnizor de piese de schimb din Europa: TVH Belgia.
  • Tehnica de calcul pentru stocarea si gestionarea tuturor informatiilor referitoare la reparatii.
  • Personal tehnic calificat pentru efectuarea procedurilor certificate ISO 9001 si ISCIR:
    • Director tehnic: Inginer mecanic cu experienta.
    • Responsabil ISCIR si caliate: inginer.
    • Maistru – sef atelier.
    • Mecanici stivuitoare si ingineri electronisti autorizati ISCIR.
    • Mecanici motoare si cutii de viteze 3 mecanici si un maistru lacatus.

     Asiguram, atat pentru utilajele vandute de noi cat si pentru alte marci, in baza unor contracte de intretinere conform PT R3 – ISCIR, intretinerea periodica (revizii) si interventiii tehnice pentru defectiunile aparute.
Pentru utilajele reparate sau vandute, ne angajam sa asiguram piese de schimb si service minim 10 ani de la livrare.

CONTRACTE DE SERVICE

Pentru activitatea de intretinere si reparatii se pun la dispozitie trei tipuri de contracte de service:

  • Contract full service (totul inclus cu plata unei valori fixe pe ora).
  • Contract de intretinere conform cerintelor de autorizare ISCIR.
  • Revizie periodica cu valoare fixa.
  • contract service la cerere.

INSTRUIRE

     La predarea echipamentelor se asigura instruirea personalului deservent cu privire la modul de exploatare si intretinere zilnica a acestora. Se asigura consultanta cu privire la obtinerea avizului ISCIR de Functionare.

DOCUMENTATIE

     Cartea tehnica a echipamentului necesara atat pentru intretinerea zilnica a echipamentului, cat si in vederea obtinerii Avizului ISCIR de Functionare. Manualul Operatorului care cuprinde normele generale de manipulare a echipamentelor si de securitate a deplasarii si manipularii.

CONSULTANTA

     Se asigura evaluarea tehnica permanenta a necesarului de echipamente, punand la dispozitia clientilor solutii adecvate de utilare respectandu-se un raport calitate-pret optim.